۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت ، وفات پدر محترم رهبر جنبش


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
بدینوسیله روابط عمومی جنبش مقاومت ارتحال پدر محترم رهبر جنبش مقاومت حاج آزاد ریگی را محضر رهبری جنبش و خانواده محترم و ملت بلوچ واهلسنت تسلیت گفته و از درگاه الله برای مرحوم مغفرت و رحمت و جنت فردوس طلب می نماید.
مرحوم انسانی مومن و موحد و مجاهد بود که زندگی و فرزندانش را وقف جهاد و مبارزه نموده و در حالی که عمری از وی گذشته بود دیار هجرت را بر دیار ذلت ترجیح داد و همراه با فرزندانش راه کوهها و سختیهای راه جهاد را پذیرفت و با عزمی راسخ و مستحکم مانندی کوهی استوار در برابر طوفان مشکلات و سختیها ایستادگی نموده و با قلبی مملو از ایمان و اخلاص و با ذکر نام الله با جهان فانی وداع و راهی دیار همیشگی و جاودان شد.
مرحوم دارای چنان ایمان و غیرتی بود که خود فرزندانش را به میدان می فرستاد و هنگام وداع می گفت فرزندانم جرات داشته باشید و ترس و بزدلی به خود راه ندهید و با ایمانی کامل در برابر دشمن قرار گیرید و شاید وی اولین پدری در تاریخ عصر ما باشد که خود فرزندش را برای عملیات استشهادی تربیت نمود و تا روز عملیات استشهادی شهید عبدالغفور ریگی برای موفق شدن وی در عملیات دعاء می نمود.
وی هر زمان که با مجاهدان خداحافظی می کرد تا زمان بازگشت به دعا و گریه و زاری می نشست و ملتمسانه برای پیروزی مبارزان دعاء می کرد و حتی در آخرین روزهای زندگی فقط دعایش پیروزی و کامیابی مبارزان و شکست و رسوائی دشمنان و متجاوزان بود.
باری دیگر روابط عمومی جنبش وفات حاج آزاد ریگی را که در حقیقت پدری برای همه بود محضر رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ و خانواده محترم و ملت بلوچ و اهلسنت تسلیت گفته و از الله تعالی برای مرحوم درجات بلند و برای بازماندگان صبر می طلبد.
روابط عمومی جنبش مقاومت جندالله

۱ نظر:

ناشناس گفت...

انا لله وانا الیه راجعون
تسلیت عرض می کنم به مجاهد امیر عبدالمالک و ملت بلوچ و اهل سنت ایران و امة اسلامی


free games