آقای خامنه ای من به شما هشدار میدهم که از اراده ملت بترسید! امروز نام شما با رنگ سیاه در تاریخ ثبت شد. امروز من به شما اطمینان میدهم که هرگز ساکت نخواهم نشست و به هر قیمتی از حق خود دفاع خواهم کرد. آقای خامنه ای از اعتلاف کانون های قدرت نظام بر علیه خود بترسید. دیشب تمام ملت ایران بیدار بود و بیدار خواهند بود! شما نه تنها آبروی خود و نظام را بردید بلکه تیشه بر ریشه آن زدید و خود را نابود کردید.

و اما دوستان عصبانی و سرخوده من:

ما از رای خود دفاع خواهیم کرد اما نه با خشونت که در آخر نتیجه ای ندارد. من از امروز رنگ سبز را به نشانه اعتراض به مچ دستم خواهم بست اگرچه به کروبی رای دادم. از امروز رنگ سبز نشانه اعتراض ماست.

دوستان وبلاگ نویس من ، من در حال تهیه یک لوگو برای این جنبش هستم، لطفا اگر ایده ای دارین یا طرحی زدین لطفاً به آدرس hadi.farnoud { AT }gmail{ D O T } com بفرستید.

من به نشانه اعتراض نام وبلاگ خودم را به ساکت نخواهم نشست تغییر دادم. شما هم به نشانه اعتراض این کار را انجام دهید و مطلبی در مورد این اعتراض در وبلاگ خود بنویسید.