۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

تقلب ده میلونی و حکومت نظامی در تهران


ایران گلوبال : طبق گزارش ستاد انتخاباتی موسوی گفته شد که حدود ده میلیون رای اموسوی به حساب احمدی نژاد ریخته شده است نظام از ترس شورش برگزاری هرگونه تجمع از سوی هواداران نامزدهای انتخاباتی تا پایان اعلام نتایج اخذ رای ممنوع اعلام کرده است

وقتی نمایندگان نامزدها از حضور در وزارت کشور در روند تجمیع آرا منع شدند، بسیاری متوجه بوی توطئه‌ شدند. لیکن اصلاح‌طلبان خوش‌خیال گویا حساب چنین کودتایی را نمی‌کردند و شد آنچه نباید بشود.

اکنون مردم ایران با کودتای آشکار حاکمان دروغگو و منفور در برابر خواست و اراده‌ی خود روبروست. انتخاب مردم جزیی از نظام و از مسئولان و مقام‌های سابق نظام بود. اما علی خامنه‌ای به خاطر جاه‌طلبی‌اش و حزب پادگانی برای اینکه دستش همچنان در غارت بیت‌المال باز باشد، به جای پذیرش آرای او، او را بازداشت کرده‌اند.

از تهران خبر می‌رسد که موسوی را به هنگام رفتن به طرف اقامت‌گاه خامنه‌ای بازداشت شده است. گویا او به وزارت اطلاعات منتقل شده است و زیر فشار قرار دارد تا کاری خلاف میل خامنه‌ای و حزب پادگانی‌اش انجام ندهد.

مسئولیت عواقب چنین کودتایی علیه خواست مردم و هر بلایی که بر سر کشور بیاید با آقای علی خامنه‌ای و دستگاه سلطانی اوست

در حالی که هواداران بعضی از کاندیداها قصد دارند با پایان انتخابات با اجتماع در برابر وزرات کشور مانع تقلب در شمارش آرای انتخابات شوند، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱٣ اعلام کرد: برگزاری هرگونه تجمع از سوی هواداران نامزدهای انتخاباتی تا پایان اعلام نتایج اخذ رای ممنوع است و پس از اعلام نتایج انتخابات نیز تجمعات باید با اخذ مجوز از فرماندار شهرستان برگزار شود.

سردار رادان: تجمع بدون مجوز هواداران نامزدها در کل کشور غیر قانونی است:

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: تجمع هوداران کاندیداهای ریاست جمهوری در سراسر کشور غیر قانونی است.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات کشور، سردار رادان جمعه شب پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجمع هواداران نامزدهای ریاست جمهوری در تمام اماکن بدون مجوز غیر قانونی است.

وی با تاکید بر اینکه اگر این افراد بتوانند مجوزهای لازم را کسب کنند نیروی انتظامی موظف به تامین امنیت آنان است گفت: هنوز در این خصوص هیچ دستوری به این نیرو داده نشده است. با ممنوع شدن اجتماعات مردمی، «مانور اقتدار» در سطح خیابان های تهران آغاز شده است. معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: رزمایش اقتدار از ساعتی پیش در میادین مختلف شهر تهران و با هدف برقراری نظم و امنیت بیشتر در تهران بزرگ آغاز شد.

سرهنگ "محسن خانچرلی" در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت:‌ این رزمایش که تا پایان شمارش آرا در تهران بزرگ ادامه خواهد یافت، از ساعتی پیش - ساعت ۱۷ - در میادین و معابر مهم پایتخت آغاز شده است.

وی افزود: در این رزمایش یگان های پلیس تخصصی، پلیس های پیشگیری، امداد و یگان هایی از پلیس های مواد مخدر، آگاهی و راهور تهران بزرگ شرکت دارند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هدف از اجرا این رزمایش را برقراری نظم و امنیت و افزایش امنیت شعب و صندوق های اخذ رای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

خانچرلی تاکید کرد: به واسطه حضور به موقع و توانمند پلیس در شعب اخذ رای، تاکنون هیچ مورد خاصی از بی نظمی در استان تهران گزارش نشده است.

۲ نظر:

برزکوه نیوز گفت...

با عرض سلام و خسته نباشید
علت حذف لینک برزکوه نیوز را نمی دانیم
http://borzkohnews.blogspot.com/
الله حافظ

ناشناس گفت...

بنام حق که الحق که بهترین است. در رابطه با انتخابات ونتیجه ازپیش تعیین شده اش قبلا درنظراتم واضح گفته بودم انتخاباتی وجود نداره و حرف حرف علی گداست
اما چیزیکه فکرمو خیلی مشغول کرده اینه علما وریش سفیدان وبقیه مردمیکه کلام مولوی عبدالحمید را بیشتراز کلام پاک خداوند قبول دارند وبه هشدارهای بی وقفه جنبش وشماعزیزان گوش نکردند که هرکس رای بده از دین خارج میشه وبازم ایمان خودشونو با سهام عدالت عوض کردند وبا هشتاد هزارتومان جایگاهی برای خود در جهنم خریداری کردند وبه پای صندوقهای رای رفتند درحالیکه شب قبلش احمدی نژاد به اصحاب پیغمبر طلحه وزبیرتوهین کرد و حتی یک لحظه فکرنکردند که الان ما داریم به مشرکین رای میدیم در حالیکه خواهرمان زری نارویی بدون هیچ جرمی داره شکنجه میشه وزجرمیکشه الان چه حالی دارند ننگ بر ننگ فروشان بی غیرت.
ودراخر باید ازرهبرملت علی گدا تشکر کنم و بگم دست چلاغت درد نکنه کاری کردی که بقیه هموطنان ایرانی که همیشه از جنبش ومردم بلوچ انتقاد میکنند بفهمندکه ما برای گرفتن حقوق پایمال شده خودمون هیچ راهی بجز جنگیدن بازورگویان نداریم و به مبارزات علیه مستکبرین ادامه خواهیم داد انشاالله
درودبر جنبش مقاومت مردمی
خدایار ومددگارشان


free games